2013. május 11., szombat

21.fejezet.*

*Harry szemszöge*

Nagyon korán ébredtem föl.Dominica még javában szundított.A karjait a nyakam köré fonta és a mellkasomhoz volt bújva.Nem akartam felébreszteni,de le akartam menni a konyhába valami ehető reggelit csinálni.Elkeztdem fejteni a nyakamról a vékony karjait,nem sok sikerrel.Olyan erőt tudott kifejteni a törékeny kezeiből,mint aki tiszta izom lenne.Hiába,a kosár csapat kapitányának csak erősnek kell lenni.Nem szerette volna ha elmegyek ezért kénytelen voltam maradni,amíg enged a szorításán.Ez hamar be is következett,így óvatosan kicsúsztam a karjaiból,majd egy párnát tettem a helyemre.Azt szorosan magához ölelte és összegömbölyödött,mint egy cica.Mosolyogva lesétáltam a lépcsőn és a konyha felé vettem az irányt.Az asztalon megláttam Do telefonját.A képernyője villogott,mert valaki hívta.Felemeltem és néztem a képet.Mass mosolygott a kijelzőn.Megnyomtam a zöld gombot és a fülemhez emeltem a készüléket.
-Halló,Styles.-szóltam bele,majd bemutatkoztam.
-Harry?Dominica hol van?-kérdezte halkan.
-Alszik,de mit szeretnél tőle ilyen korán?-ráncoltam össze a szemöldökömet.
-Hát nem tudtad?Nyaralni megyünk egy hétre.-mondta kicsit csodálkozva.
-Nyaralni?Hová?Mikor?-kérdeztem olyan csodálkozással,mint aki még soha nem hallotta a 'nyaralni' szót.
-Krétára.Az Görögországon van.Ma indulunk körülbelül 3 óra múlva.Be vagytok pakolva?-hadarta el én meg csak pislogtam,mint hal a szatyorba.
-Nem.Én nem is tudtam róla.-mondtam meglepetten.
-Tudom,mert a srácoknak ez meglepetés,de már mindegyik lány elmondta a pasijának.Szóval Dominica tud titkot tartani.-nevetett.
-Niall és Liam is jönnek?-muszáj volt megkérdeztem.
-Biztos.-mondta egy enyhe 'hol érdekel az engem?' hangsúllyal.
-Király.-mondtam.
-Akkor majd a reptéren találkozunk.Szia.Pussz.-cuppogtatott a telefonba,majd letette.Ezután én éppen indultam volna  vissza Dohoz,amikor megláttam a lépcső tetején egy szál melltartóban és bugyiban.Életem addigi leggyönyörűbb látványában volt részem.
-Szent szar!-csak ennyit tudtam mondani.
-Jó reggelt Harry.Kivel beszéltél az előbb?-ment el mellettem és a hűtő felé vette az irányt.Kinyitotta és elkezdett nézelődni benne.Mosolyogva elkezdtem közeledni felé,majd amikor mögé értem a derekánál fogva húztam magamhoz.A feneke pont az ágyékomat súrolta.Ez iszonyatosan felizgatott,de próbáltam uralkodni magamon.Eléggé megleptem,mert amikor húztam magam felé,kiejtette a kezéből a paradicsomot,amit fogott.
-Szeretlek Do.-támasztottam meg az államat a nyakánál és a fülébe suttogtam.
-Harry...-nyögte kicsit csodálkozva amikor a haját elsöpörtem a nyakától és a számat rátapasztottam a nyakára.Mohón elkezdtem szívogatni és harapdálni.
-Mit csinálsz?-kérdezte kicsit kétségbeesetten.A nyakától picit feljebb vándoroltam.A nyaka és álla között csókolgattam.Halk pihegések törtek elő belőle és ezen muszáj voltam elmosolyodni.A kezemmel erősen szorítottam magamhoz.Nem mintha eszébe jutott volna elszökni.Hirtelen egy 180 fokot fordult és így szembe került velem.Huncut vigyor díszelgett az arcán.Nem tudtam,hogy mire készül.Két ujjával elkezdett lépegetni a hasamtól a mellkasomig,majd hirtelen levitte a kezét a medencecsontomig és onnan is lejjebb ment,az érzékeny pontomat kezdte simogatni.A tevékenysége közben közeledett és olyan nyelves csókokat adott,mint amilyeneket még soha nem kaptam.Élveztem.A kezemet a hátáról a fenekére csúsztattam és erősen megmarkoltam.Amikor ezt megtettem ő is ugyanígy reagált.Erre egy hatalmasat nyögtem,amire elmosolyodott a csókunk közben.Egy gyors mozdulattal felemeltem és a konyhapultra ültettem.Ott a combjait markolásztam.Elkezdtem durvulni és olyan közel álltam hozzá,hogy teljesen egymáshoz préselődtünk.A férfiasságom nem tudott uralkodni magán és egyre jobban kívánta Do-t,mint ahogy én is.
-Vége a gyereknapnak szívem.-tolt el magától amikor a melltartóját akartam kicsatolni.
-De...de...így hagysz?-mutattam végig magamon és az ágaskodó szerszámomat kiemeltem.Dominica sokáig nézte az előbb említett testrészemet,majd benyúlt a fekete anyagba és varázslatos kézmozdulatokkal kisegített.
-Így jobb?-ölelt át és mosolygott.
-Jobban örültem volna a konyhapultos dolognak,de így is megfelel.-néztem a kis alakját.
-Majd máskor.Most gyerünk pakolni.-indult vissza a szobánkba én pedig nyál csorgatva repültem utána.Amikor ezt észrevette,játékosan elkezdett szaladni előlem.
-Hiába szaladsz,Harry bácsi úgyis elkap.-rohantam utána.Ő beszaladt a szobába és becsukta előttem az ajtót.
-Nehehee!-tiltakozott nevetve,mikor az ajtót nyomtam befelé.
-Na jó,én lemegyek a konyhába.Csinálok reggelit mondtam és elindultam ,majd egy darabig mentem a lépcsőn és halkan visszafordultam.A falhoz osontam és vártam,hogy kinyíljon az ajtó.Amikor megláttam a hosszú szőke hajszálakat,Dominica elé ugrottam.Ő sikított és ismét be akarta zárni az ajtót,de most gyors voltam.Ő az ablakhoz rohant és nevetett.Elkezdtem közeledni felé és mikor már majdnem elkaptam,felugrott az ágyra és az ajtó felé szaladt.Mivel elég jó a reflexem,megfordultam és elkaptam a derekát.
-Hupsz!Megvagy!-húztam magamhoz és elégedetten néztem rá.
-Harry bácsi ügyes volt.Megkérhetem,hogy játszunk mást?-mosolygott rám tündérien.
-Hm.Lássuk csak,mire gondolsz erre?-fektettem le az ágyra és elkezdtem csókolgatni a mellkasát.
-Nem.Majd ezt máskor.Mondjuk játszhatnánk olyat,hogy ki pakolja be előbb a nyaralós cuccait.-tolt el magától és kirángatta a két nagy bőröndöt a szekrényből.Megvontam a vállam és  segítettem neki nézni.Ő csak pakolt,pakolt és pakolt.
-Mondd csak szívem,minek ennyi cucc?Csak egy hétre megyünk.Nem egy évre.-néztem rá értetlenül.
-Ez nem is olyan sok.Figyelj,mi megyünk majd ott bulikba meg ilyesmi.Nem gondolod komolyan,hogy három ruhát viszek egy hétre.-magyarázott,mire én feltettem a kezem,hogy megadom magam.
-Oké,csak nyugi.Nem zavar.-mosolyogtam és megpusziltam az arcát.

***

-Annyira izgulok már!Az első dolgom az lesz a lecuccolás után,hogy beúszok a tengerbe.-toporzékolt Mass.
-Majd veled megyek és kimentelek.-mosolygott rá Alex és megcsókolta.
-Tudok úszni.Nem emlékszel?Együtt jártunk tanfolyamra.-nézett Mass Alexra csodálkozva.
-Ja tényleg.De szerintetek van ott deszka pálya?-nézett szét a társaságon Alex.Mindenki csak hallgatott,mert egyikünk sem volt még ott.
-Majd csinálunk.Meg szerintem út van,ahol tudunk gurulni.-mosolygott Emily.
-Na várj!Te tudsz deszkázni?-néztem rá összehúzott szemekkel.
-Hát egy picit.Amennyire Ryan megtanított.Akarjátok látni a trükköket?-nézett szét a bandán izgatottan.
-Hogyne!Kíváncsian várjuk,hogy hogyan esel pofára és hogyan töröd ki a fogaidat!Én soha nem vetemednék ilyen értelmetlen és teljesen logikátlan sportra.-húzta ki magát Pezz.
-A körömfestés,a plasztikáztatás,a sminkelés,a szolizás és lássuk csak a tűsarkúban tipegés értelmes és logikus sportnak számít?-vetette oda Ryan,mire mindenki elmosolyodott.Még Niall is és Liam is,ami elég meglepő volt.
-Chh..nem állok le egy hülye emberrel vitatkozni.-dobta t a válla fölött a hosszú barna haját és Liambe karolt,aki próbálta visszatartani a nevetést.Ekkor megszólalt a bemondó és mi elkezdtünk felszállni a gépre.Az ülésrend a következő volt: Massie,Bonnie,Alex együtt,Dominica,én,Zayn együtt,Ryan,Emily Niall együtt,Louis,Lexy,Liam együtt,Josh,Ana és Perrie pedig megint csak együtt.Szegény Joshék.
-Harry!Miért nekem kell két pasival ülnöm?-játszotta a sértődöttet Dominica.
-Akkor én mit mondjak?-szólt előre Lexy és Emily.Mi pedig csak röhögtünk a fiúkkal.
-Zayn!A csajod!Légyszíves cseréljünk helyet!-nézett hátra Alex kétségbeesetten,mire Zayn felhúzott szemöldökkel meredt rá.
-Ki akar sminkelni!-nézett most rám segítségkérően.
-Na jó rendben!Bonnie!Cseréljünk helyet!-szólt előre Dominica,mire én szomorúan néztem rá.Ő csak mosolygott,majd megcsókolt és a táskájával együtt helyet cserélt Bonnieval,aki ugrándozva huppant le Zayn mellé és máris elkezdték a bizalmas beszélgetést,amiből egy szót sem értettem,mert Zayn morgott,Bonnie pedig halkan beszélt.Szóval az ablak felé fordultam és elaludtam.

***

-Felébresszem?-hallottam egy lány hangot.
-Hát akár itt is hagyhatnánk,de mivel a barátunk ezért légyszíves ébreszd fel!-mondta most egy férfi hang.
-De mi van ha megharagszik?-kérdezte megint a lány hang.
-HARRY!!!!-ordított a pasi,mire kinyitottam a szemem és szétnéztem,hogy ki lehetett az az idióta,aki megzavart.Találjátok ki,hogy ki volt az.Na jó elmondom.Nem fogjátok elhinni.Louis volt.Hát ki más szeret ordítani?Morcosan felkeltem a kényelmes helyemről és lesétáltam a repülőről.A többiek már egy tömegben álltak és beszélgettek valamiről.
-Te mi a francot képzelsz magadról?Azt hiszed,hogy elveszed a pasimat,aztán rányomulsz a másikra?-veszekedett Emily gondolom Pezzre.
-Mi történt?-súgtam oda Massnek,aki a legközelebb volt hozzám.
-Perrie kiment a mosdóba Ryan után és totál rákattant.Emily pedig kiborult.-vázolta fel röviden,mire a vitatkozó lányokra néztem.
-Mi az,hogy rányomulok?És én vettem el a pasidat?Ha jobban vigyáztál volna rá,akkor nem csaphatja le a kezedről akárki.-hápogott Pezz.
-Te jó ég!Annyira ostoba vagy!Én veled ellentétben nem kötöm pórázra a pasikat és nem dirigálok nekik.Vannak szabályok,de szinte mindent csinálhatnak.Ryan elmehet bulizni a haverjaival,elmehet inni és akár megnézhet más lányokat is,de tudom,hogy engem szeret és nem sipákolok mindenért!Nem vagyok féltékeny,mert nincs miért annak lennem.-magyarázott tovább Em.
-Majd meglátjuk,hogy ki bánik jobban a pasikkal.Kíváncsi leszek,hogy ki mellett marad ott több ideig.-mondta gúnyosan Perrie és egy körülbelül velünk egy idős srác felé ment.Elkezdett vele beszélgetni valamiről.Pontosabban csak ő beszél a srác csak értetlenül nézte.
-Istenem!Hihetetlen ez a liba!Mi a francért hajtsak egy másik srácra,amikor van barátom?Soha nem fogom megérteni ezt a gondolkodásmódot.Na menjünk innen,mert én ma még fürödni is szeretnék.Liam,te is gyere!-ragadta meg Emily Liam karját és magával húzta,mi pedig követtük őket.Liam szomorú tekintettel nézte az éppen flörtölő Perriet.
-Nem érdemel meg téged!Találsz jobbat haver!-veregette a vállát Niall.Liam csak szótlanul ballagott Emily után,aki még mindig eléggé fel volt háborodva.Mindenki csak csendben ment a szálloda felé és hallgatta Emily mondókáját.Amikor megálltunk a szálloda előtt,mindenki tátott szájjal állt az 5 csillagos hotel előtt.
-Na jó,ezt ki foglalta?-fordult felénk Mass.
-Én.-mondta unottan Niall,mire mindannyian rá néztünk.
-De úgy volt,hogy abban lakunk,amit a lányok foglalnak.-nézett szét értetlenül Ana.
-És foglaltatok?-ráncolta össze a homlokát Niall.
-Nem.-mondták egyszerre a csajok.
-Na látjátok.Akkor szerintem be is kéne jelentkezünk.-terelte befelé a társaságot Niall.Mindenki egyszerre betódult a hotelba és a recepciós csajszihoz ment.Szegény nem tudta,hogy kire figyeljen,mert mindenki kérdezett tőle valamit.
-Elég!-kiáltotta el magát Liam,mire mindenki csendbe maradt.
-Szóval a lakosztályunk kulcsát szeretnénk elkérni.-mosolygott Niall.
-Milyen néven foglalták le?-lapozgatta a nő a papírokat.
-Horan.-mondta Niall mosolyogva.A csaj mosolygott,majd átnyújtotta a kulcsokat Niallnek,aki megindult a lift felé.Mivel egyszerre nem fértünk be,így volt aki lifttel ment,de volt aki lépcsőzött.Dominica,Alex,Ryan,Mass és én lépcsőztünk.A legjobb az volt,hogy a hotel 10 emeletes volt és nekünk a 9-ek volt a szobánk.Király.Amikor felértünk a többiek elkezdtek ráncigálni minket a saját szobánk felé.Minden szoba 4 személyes volt,de a lányok együtt akartak aludni,volt aki a pasijával/ csajával akart,így nem tudtuk eldönteni,hogy ki kivel alszik.
-Sorsoljunk!-mondta Josh és levette a sapkáját.Ana előkotort a táskájából papírokat és felírta a szoba számokat.Egyből ugye négy darab volt,így aki egyformát húz,az egy szobában fog lakni.Beledobta a sapkába a papírokat és összekeverte.Mindenki körbe állt,Josh pedig körbeadogatta a sapkát és mindenki húzott egy számot.
-Rendben!Akkor egyesével mindenki mondja el,hogy neki mi a szoba száma.Kezdjük innen.-bökött Niallre,aki értetlenül meredt a papírjára.
-Mi a számod?-kérdezte Pezz türelmetlenül,aki menet közben utol ért minket.
-103.-motyogta,mire a mellette álló Liamre nézett.
-Nekem 100.-mondta.
-102.-pislogott Bonnie.
-103.-vigyorgott Niallre Zayn.
-Az enyém is.-mondta Mass olyan arccal,mintha megkínozták volna.
-101.-folytatta Alex a sort.
-101!Királyság van tesó!-pacsizott Ryan Alexal.
-100.-nézett Emily Liamre flegmán.
-102.-mosolygott Lexy.
-102!Ez az!-emelte föl Louis Lexyt.
-Az enyém 100.-néztem körbe és csak remélni tudtam,hogy egy szobában leszek Doval.
-Sajnálom Harry,102.-nézett szomorúan rám Dominica.
-100.-mosolygott rám sunyin Josh,jelezve,hogy elkövetünk egy kis csínyt a szobatársak ellen.
-101.Jaj ne!-nézett Ana Alexra és Ryanre,akik örültek a társaságnak.
-Jujj,de izgi!Az enyém 103.-ugrált Perrie és Masshez szaladt,majd a nyakába ugrott.
-Hűha!Király.A lehető legrosszabb szobatársakat kaptam.-morgott,majd behúzta a bőröndjét a 103-as szobába.A folyosóról gyorsan eloszlott a tömeg.Csak Dominica és én ácsorogtunk a folyosó közepén.
-Ha akarod cserélek Emilyvel.-simította meg a karomat,mire csillogó szemekkel ránéztem.
-Nem kell,ne fáradj.Így amúgy sem tudnánk semmit csinálni.Túl sokan vagyunk a szobába,de majd este azért meglátogatlak.-adtam a szájára egy puszit és bementem a szobámba,ahol már heves vita alakult ki Liam és Emily között.
-Mi történt?-kérdeztem Josht,aki értetlenül meredt a vitázó párra.
-Összevesztek azon,hogy milyen zenét hallgassanak.Emily Green Dayt vagy Ramonest akar,Liam pedig Olly Murs-ot.-mondta és tovább nézte Emilyéket.
-Miért kell mindig a te szar zenéidet hallgatni?Egy hétig vagyunk itt és akkor is te dirigálsz?Legalább egy napon hadd hallgassam én ezt a szerencsétlen lemezt.-mondta dühösen Emily.
-Ez szar?Akkor mit mondjak a tiédre!Megáll az ember esze!-folytatta a vitát Liam.
-Állítsatok már magatokon!Nem veszekedni jöttünk ide.Em,te gördeszkapályát akartál felderíteni nem?Mi pedig megígértük,hogy elmegyünk megnézni a trükkjeidet.Szóval nincs zene,elvégre nyaralni jöttünk.Mindenki ki felé!Most!-vetettem véget a veszekedésnek,mire mind a ketten ledobták a lemezeket a kanapéra és kimentek a szobából.

***

-Emily!!!Hajrá!!Mutasd meg,hogy mit tudsz!-visított Mass mellettem,miközben Emily a mutatványára készült.
-Na jó!Figyeljetek!-mosolygott és éppen el akarta kezdeni,amikor Perrie közbeszólt.
-Irtó izgalmas lesz,ahogy kitöröd a nyakad!Komolyan,alig várom!-mondta gúnyosan.Az egész banda,még Liam is csúnyán nézett rá.
-Nem tudnál kussban maradni?-pirított rá Zayn és mosolyogva visszafordult Emily felé,aki újból elkezdte a trükköt.
-Ez ez baby!Sikerülni fog!Csak nyugodtan,ahogy tanítottam.-kiabálta Ryan,mire Emily elmosolyodott és meglökte magát a deszkával.Egyre csak gyorsult és amikor a korláthoz ért lövésem sincs,hogy hogy,de felugratott rá és lecsúszott rajta.Mindenki kikerekedett szemmel figyelte és amikor földet ért,egy nagy tapsviharral díjaztuk a produkciót.Egy-két embert leszámítva.
-Most én jövök!-állt fel Mass mellőlem és elindult Emily felé.Ő kicsit érdekesen nézett rá,majd átadta neki a deszkát.Mass felszaladt a rámpa tetejére kezében a deszkával,majd ráállt és legurult.Amikor vége lett a rámpának következtek a különféle akadályok; korláton lecsúszás,a dobozok átugrása,a dombokra felgurulás,majd a levegőben mutatványozás.Minden egyes akadálynál becsuktuk a szemünket,mert mindenki úgy gondolta,hogy Massie csak menőzésből akarta megcsinálni a haladó trükköket.Jó persze az Emily féle mutatvány sem volt amatőr.Az akadályok végénél Massie rálépett a deszka végére és elkapta a levegőben,majd meghajolt.Egy ideig szüneteltünk,amíg feldolgoztuk az eseményeket,majd megtapsoltuk.Hihetetlen,mire nem képesek ezek.Első ránézésre a legtöbb lány bandatagból azt veszi ki az ember,hogy plázacicák,aztán ha jobban megismerik őket rájönnek,hogy jó távol állnak a Perrie féléktől.Ez menő.
-Mass,te meg hogy...?-kerekedett ki Ryan szeme,miközben Massie a kezébe nyomta a deszkát.
-Nem hozok rád szégyent.Csúnya lenne,ha egy deszkás,menő tesó mellett nem tudnám az alapvető trükköket.-mosolygott Mass,majd odasétált Alexhoz és elmentek valahová.
-Ez veszélyes volt,azt hittem elesik.-mondta Niall még mindig ledöbbenve.
-Ugyan már!Úgy ismerted meg,hogy szerencsétlen?-nevetett Bonnie.Persze,hogy úgy ismerte meg.Massie gyakran a saját lábában is megbotlik.Niall csak megvonta a vállát és elkezdett azt hiszem játszani a telefonján.Egy pillanatig sem tudta leplezni,hogy még mindig szereti Masst.
-Mondom cic,te leszel a következő Tony Hawk.-ölelte át Ryan Emilyt,aki csak nevetett.
-Tony Hawk nem lehetek,csak a barátnője.Te leszel a következő Tony Hawk.-mondta és egy puszit adott Ryan arcára.
-Király.Átlóghatnál este hozzánk.Mass is jön.Ana meg megy Joshhoz.Nálunk kedvedre hallgathatsz Ramonest.-mosolygott,közben fél szemmel Liamet nézte,aki próbált nem figyelni rájuk.
-Tony Hook?Az meg ki a franc?-állt meg előttük Perrie és kikapta Ryan kezéből a deszkát.Ők csak értetlenül meredtek rá.
-Tony Hawk,te észlény és mit akarsz azzal a deszkával?-vonta fel a szemöldökét Em.
-Én is tudok gördeszkázni.Ezt figyeld.-tette le a földre a deszkát,majd ráállt és elkezdett gurulni vele,de elveszítette az egyensúlyát és a földre esett.Emily felpattant,majd felhúzta a földről Pezzt és visszasegítette a deszkára.Mindenki értetlenül nézte őket.Érdekelt,hogy mikor lettek ennyire jóban,hiszen a reptéren még veszekedtek.Ki érti a női logikát?Egy idő után mindenki elkezdett beszélgetni valakivel.Ryan bekapcsolta a telefonján a Rock & Roll High School-t.
-Látod?Nem is olyan nehéz!-nevetett Emily,miközben Perrie már kisebb trükköket csinált a deszkán.A zenét,akik ismerték énekelték és voltak lányok,köztük Bonnie és Dominica,akik táncoltak rá.Már kezdett esteledni,amikor hazafelé indultunk.Pontosabban a szállodába.Emily és Perrie végigcsacsogták az utat.Senki sem értette ezt a hirtelen barátságot.A hotelba érve ki-ki átment a párjához és ott aludt,szóval értelmetlen volt a sorsolás.Amikor Dominica betoppant az ajtón egy rövid,szinte átlátszó hálóingben és az ágyamhoz jött,majd befeküdt mellém,azt hittem,hogy elájulok a gyönyörtől.
-Csodaszép vagy!-suttogtam,mire ő a fejembe nyomott egy párnát és nevetve tiltakozott.Amikor elvettem a fejemtől a párnát,mélyen a szemébe néztem,majd megcsókoltam.Lassan és szenvedélyesen.
-Istenem,Harry.Én nem is tudom,hogy mi lenne velem nélküled.-simította meg az arcomat.
-Én sem tudom,hogy mi lenne velem nélküled.-mosolyogtam.
-Mondhatok valamit?-kérdezte kicsit bátortalanul.
-Természetesen.-mosolyogtam rá szelíden.
-Én...szerelmeskedni akarok veled.Úgy értem,nem szex,hanem..-mondta alig hallhatóan.
-Értem és kívánságod számomra parancs szerelmem.-mosolyogtam és fölé hajoltam,majd lassan,de biztosan hozzákezdtem a kívánságához.

Na jó,ez egy kicsit (vagy nagyon) béna lett.:')) Bocs,hogy folyamatosan a deszkázásról van szó benne,de már kb 3 hete mániám és nincs egy rohadt gördeszkám xdd  De azért remélem tetszik.:))) Kommenteket most is nagyon várom!:)) Aztán ha valaki nem issmerné a Rock & Roll High Schoolt,itt a videó:


4 megjegyzés:

  1. Juuuuj*__*szerintem meg ez nagyon jó lett!(és nem csak azért mert Harry szemszöge):D tényleg nagyon tetszik!:) bár ez a zene kevésbé:D:D..csak így tovább:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam,hogy a punk zene nem fog tetszeni,de amügy örülök,hogy a többi bejön.:DD

      Törlés
  2. Áhhhhh.... Nagyon jó lett *.* ♥ :P

    VálaszTörlés